در آستانه ميلاد مبارك امام رضا (ع):

امضاي توافق‌نامه مبادله رايگان اطلاعات توصيفي و مكاني موجود در بانك‌هاي اطلاعاتي شهرداري و اداره ثبت اسناد و املاك يزد

در راستاي نيل به شهر الكترونيك شهردار يزد و مدير كل اداره ثبت اسناد كليه اطلاعات توصيفي و مكاني موجود در بانك‌هاي اطلاعاتي شهرداري يزد و اداره كل ثبت اسناد و املاك استان يزد را به صورت رايگان مبادله كردند. به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري يزد در جلسه‌اي كه ظهر امروز با حضور سيد علي‌اكبر ميروكيلي شهردار يزد، اكبر حكيميان مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان يزد و مهدي فعالي مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري يزد تشكيل شد طرفين ضمن امضاي اين توافق‌نامه متعهد شدند علاوه بر مبادله رايگان اين اطلاعات، در پايان هر ماه اطلاعات بروز شده را نيز در اختيار يكديگر قرار دهند.
اكبر حكيميان مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان يزد طي سخناني كم‌كردن برخي موازي‌كاري‌ها بين اداره ثبت و شهرداري و هزينه‌هايي را كه دولت از اين بابت متحمل مي‌شد، همچنين سهولت در انجام كار و كم‌شدن رفت و آمد مردم را از دلايل مهم امضاي اين توافق‌نامه عنوان كرد.
همچنين سيد علي‌اكبر ميروكيلي شهردار يزد نيز موفقيت دستگاه‌ها در سال همت مضاعف و كار مضاعف را در گرو تعامل بين آنها دانست و هدف از مبادله اطلاعات بين شهرداري و ارگان‌هاي مختلف را جلوگيري از تبادل مكاتبات و از دست رفتن زمان در پاسخ استعلامات و رسيدن به دولت الكترونيك و خدمت‌رساني به همشهريان عنوان كرد. وي در ادامه تامين رفاه عمومي و حذف زمان اضافي رفت‌ و آمد مردم بين اين دو ارگان را از دلايل مهم امضاي اين توافق نامه با سازمان ثبت اسناد و املاك دانست و تاكيد كرد كليه اطلاعات ثبتي بدون محدوديت در اين توافق‌نامه مورد تبادل قرار گرفت.
لازم به ذكر است توافق نامه تبادل اطلاعات توصيفي و مكاني ميان شهرداري يزد و سازمان آب و فاضلاب نيز سال گذشته امضا و اجرايي گرديد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا